Hanya Renungan

Hanya Renungan
merenung bukan bermakna lalai, tapi merenung mencari sebuah jawapan

Thursday, March 20, 2014

Usia Lagi?!

Ok2 memang ni kali kedua update blog hari ni, terbaik! Memang celaru! memang sakit sangat hati ni!! Aduhai!! Ada yang si belagak mahu menunjuk pandai depan aku, konon memberi nasihat (aku memang tak suka nasihat dari dia, selagi dia masih belagak begitu) Ternyata aku tdak kuat! aku memang ada masalh dengan parent aku, aku memang dalam dilema lagi dengan sikap parent aku yang selalu meperanak kecilkan aku, sentiasa mengongkong, menghala telunjuk terhadap apa yang perlu dan apa yang tak perlu aku buat, sedangkan aku sudah matang untuk memilih jalan aku sendiri! Menjemput aku untuk ke sesuatu tempat, menjadi masalah bila aku menolak, sentiasa kena mengikut, sekaki, aku sudah besar, sampai bila aku harus mengikuti semua hal ini?! Argh! Bila aku harus keluar dari kelompok yang membuat aku terkongkong ini! Ya Allah, percepatkanlah jodohku Ya Allah, Engkau tahu niat aku dan Engkau tahu sebabnya, percepat jodohku agar InsyaAllah aku terkeluar dari golongan anak yang menderhaka ya Allah. Hanya ini jalan yang aku tahu YA Allah, Nescaya bercambah rezki dariMu Ya Allah, Aku terlalu meyakini ini ya Allah. Amin~ Aduh Ya Allah berilah aku ketenangan dalam menghadapi segala ini Ya Allah.... Aku hanya kuat bila aku dalam redhaMu Ya Allah.. Berilah redhamu itu kepadaku Ya Allah... aku mohon tenang dariMU Allah...

No comments:

Post a Comment