Hanya Renungan

Hanya Renungan
merenung bukan bermakna lalai, tapi merenung mencari sebuah jawapan

Saturday, March 22, 2014

Hari Istimewa

sajer jer nak nak cakap hari ni adalah hari yang special untuk aku,AlhamduliLLAH sebab Allah telah memberi aku ketenangan setelah Dia mengujiku dengan hebat, ALhamdulillah. So sekarang kembali menyambung Fullmetal Alchemist, hihihi. Anime,anime dan anime, special person pon x paham dengan apa yang aku minat ni. walaupun begitu aku masih ada kawan yang masih memahami dan meminati apa yang aku minat, kalau ikotkan hati, nak jer pergi pinang beliau, hehehe gurau jer, lagipun kitorang ada minat yang sama, x ada lah aku nak rosakkan tali persahabatan aku dengan dia, hahha mesti dia pun ada baca apa yang aku updatekan kali ni, sorry, gurau jer tau, hehehe. Rasa nak citer sikit pasal Fullmetal Alchemist ni (walaupun ramai yang dah tahu) banyak sangat konflik, sampai ada part yang terlampau sedih dan ada part yang terlampau serious, banyak berkisar pasal goverment dan mainan kotor dalam kerajaan, dia, pergh, best. memang layan

3 comments:

  1. Anime... Anime... Anime...

    Ish3 *geleng pala hahahahaha

    ReplyDelete