Hanya Renungan

Hanya Renungan
merenung bukan bermakna lalai, tapi merenung mencari sebuah jawapan

Monday, March 10, 2014

kembali

Tiba-tiba aku menjadi rapat dengan seseorang yang tidak ku kenal rupanya, suaranya. Namun setakat ini mampu untuk aku nyatakan bahawasanya dia telah berjaya memujuk jiwaku untuk kembali melakar cerita didalam blog ini. Dia juga seorang blogger, dan mungkin aku tidak se'popular' dia.. namun blog yang diupdate olehnya memang membuatku terhibur lantas membawa aku khayal dalam blognya... NO!! dia bukan blogger jiwang dude, yang jiwang hanye aku sahaja, dia jenis yang funky!! aku suka caranya, memang sejujurnya minat kami ada persamaan... hahaha nothing to say, but aku berminat dengan cara dia bersahabat dengan aku.. hahaha anime.. anime is the most important in my life right now, actually my work not the the way for me to forget all anime in my life.. haha

3 comments:

  1. dasat2... dh btahun tinggal blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi ada yg bukk hati patung untuk update lg, hihih :P

      Delete
    2. org tu sgt bgus *thumbs up utk org itu =D

      Delete