Hanya Renungan

Hanya Renungan
merenung bukan bermakna lalai, tapi merenung mencari sebuah jawapan

Tuesday, March 11, 2014

Macam macam ragam

Aduhai, teringat dengan kawan-kawan fb yang dipulaukan oleh aku, haha bukan sengaja dan bukan niat aku untuk memulaukannya, tapi bayangkan, pos didalam facebook, bersepah duit dalam genggaman, haha.. Dah memang aku yakini, memang MLM punyer kerja lah tu... hahah memang always annoying kalau dapat kawan macam ni, tapi lagi stress bila kawan rapat kita yang join benda ni.. Bila melepak, ada antara kawan2 yang nak tenangkan fikiran, but bila ada kawan yg MLM ni jadi no rest at all.. so kawan, aku tak salahkan kalau ko nak MLM atau nak jual kapal terbang sekalipun, anda kena ingat supaya anda tidak menjadi salah satu masalah bagi kawan anda.. hahah dah macam pengacara TV dah aku ni... wow sebelum aku lupa, aku sebenarnya malam ni terlalu stress, ada sedikit masalah, walau sedikit namun besar masalahnya, InsyaAllah akan ada cara untuk menyelesaikannya, GOOD LUCK TO ME!!

3 comments:

  1. Alamakk!!! Edohayra pn MLM jugak hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada dua jenis,
      anoyying person atau understanding, hehehe yg patung tahu, Edohayra ni understanding, hihihihi

      Delete