Hanya Renungan

Hanya Renungan
merenung bukan bermakna lalai, tapi merenung mencari sebuah jawapan

Tuesday, December 23, 2014

Menakutkan?!

 Kali ni aku ada satu cerita suspen sikit, memang buat aku rasa tak sedap badan jer sampai sekarang. Macam ni, aku nak ceritakan, benda ni berlaku pukul 2.30 pagi tadi, memang masalah betol tummy aku ni buat perangai, mintak diisi, aku pon macam biasa lah, hidupkan motosikal aku, aku bawak sampai ada satu kedai makan ni, agak terkenal jugak lah kan, tapi malas lah aku nak cakap kedai mana, biarlah rahsia.. hahaha (sempat lagi gelak).

 Aku macam biasa lah order je lah apa aku nak makan, tiba-tiba datang satu mamat ni, dia keja kat situ lah kan, dia tanya aku, "bro, polis ek?" aik??!! aku nak santap tak senang, tiba-tiba datang plak mamat ni tanya macam tu... "tak lah, keja kampung-kampung jer" sambil aku menyambung makan aku.

 Ish!! Mamat ni nak borak lah plak, aku niat nak makan habis, pastu aku nak belah, Dia cerita pasal diri dia, lastly dia cakap kat aku, dia orang Thailand, tak ada IC.. HAH patut lah tanya aku polis ke imigresen ke ape.. halah.. aku dah mula rasa tak best dah, Dia tanya numb phone aku, aku kasi bisneskad aku lah kat dia, pastu dia miss call lah macam biasa.

 Akhirnya dia dah berkelakuan pelik, dia shoot gambar aku ngan phone dia, HAIK?! apahal dia ni, Aku memang tak selesa lah dengan kelakuan mamat tadi, memang buat aku tak sedap duduk, aku bayar makan aku, aku terus belah lah dari kedai tu sebab jam dah kul 4.00 pagi, kedai tu pon dah nak tutup, thats why aku amik kesempatan, bayar dan lari, sebab kalau tak, mamat tu akan duduk kat meja aku sampailah bila pun aku tak akan tahu...

 korang tak payah tanya lah, memang aku dah tak ada keinginan dan kehendak dah aku nak pergi kedai tu, memang x akan terpijak, dan aku akan try block number dia lam sematfon aku, haih, memang buat aku serabut, sampai sekarang pun aku masih lagi rasa tak selesa. Terima kasih mamat yang buat aku tak selesa... i owe u 1~

-errrrr baru habis layan anime Hyouka (22 episode), nanti post akan datang aku cerita sikit lah pasal anime ni~
-errrr feel ngantok yang amat, hehehe(tu pon nak cakap ke?!) walaupon hati gundah gulana...
-terasa betapa bodohnya...kenapa aku kasi numb aku kat mamat tu???!!!!!




1 comment: