Hanya Renungan

Hanya Renungan
merenung bukan bermakna lalai, tapi merenung mencari sebuah jawapan

Thursday, December 11, 2014

LAMANYA!!!

Peargh!!!!
 Lama sangat dah ni x update blog ni, hahahaha, sebuk sangat, dah lima bulan tak sempat nak update, sorry la followers dan readers sekalian, hahaha tak sengaja...

 Namun begitu, Alhamdulillah, Allah bagi kesempatan untuk aku update  blog ni.. Terlalu banyak kerja dalam masa lima bulan lepas.Ternyata kesibukan ini aku aku membantu membantu keluarga dalam meringankan sedikit beban papaku,

 Walaupun keadaaan kewangan selalu menjadi masalah dalam keluarga aku, namun untuk lima bulan kebelakangan ini, terlalu besar masalahnya, ternyata ini adalh ujian dari Allah. Namun aku berbangga dengan keluarga aku yang tidak pernah mengeluh dengan ujian dari Allah ini..

 Aku juga baru dapat siapkan satu album satu pengantin yang luar biasa peramahnya, haha.. Tapikan.... sekarang dah tak banyak sangat kerja... Dah datang dah satu perasaaan bosan, hahaha Aduh, macam mana la tiba-tiba datang perasaan bosan ni, hahaha

Untuk sahabat maya aku yang terserlah misterinya (Edo Hayra), hahaha sorry Edo, tak sempat nak update, sekarang baru ada masa, lepasni, akan cuba curi masa untuk update, InsyaAllah.. Tau, Edo pon banyak sibuk sekarang.. hahahah

1 comment:

  1. Wahhh nama disebut2 hahaha..
    Paham2, masing2 busy.. Tgk bola pn dpan laptop lol

    ReplyDelete