Hanya Renungan

Hanya Renungan
merenung bukan bermakna lalai, tapi merenung mencari sebuah jawapan

Sunday, January 9, 2011

hutang oh hutang!

aduh... penat pk, ada yang berhutang xnak bayar un ada gak, korang cuber pk, mintak tolong kiter wat kijer, sanggup bayar... first2 katanya macam tu, tapi bila dah lama, lain lak. dah nak masuk 3 bulan dah utang x dibayar, pastu pandai lak main passing utang kat kawan, leh lak macam tu kan... ish aku rase baik wat contract lagi mudah kot.. x bayar saman terus...
aku dah lah x der duit, nak toup prepaid un menggigil, lepas ni x payah dah nak bagi orang utang2 ni, masalah...
aku bukan nak cakap aper, aku sendiri un takut nak bhutang, singgit due un dah rasa x sedap ati dah kalau bhutang, kalau yang kenal aku, tau r pangai aku macam mne..
aku ni susah nak bkeras sikit dengan orang, tu r senang orang nak kenekan aku....
pk balik, bangang gak aku ni... ish, apapun, aku akan cube, cube dapatkan duit...

No comments:

Post a Comment